NOODOPROEP! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu NOODOPROEP! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu

NOODOPROEP!

Door: Pam Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg Pam

17 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lieve allemaal,

Op dit moment zijn we volle bak bezig met de voorbereiding van de Ground Zero Campagne. Het is een geweldige uitdaging. ‘Making the impossible, possible.’ Iedereen die we over de campagne vertellen, staat dan ook 100% achter ons en wie kan helpen, helpt. De hulp bestaat tot nu toe echter vooral uit het aanleveren van materialen. Het geldbedrag dat nodig is om de campagne daadwerkelijk uit te voeren laat echter nog op zich wachten.

De campagne Ground Zero bestaat uit roadshows, schoolcampagnes, een talentenjacht en het spectaculaire Music Event als Grande Finale. Het is dé manier om een zo groot mogelijke groep jongeren te bereiken en hun bewust te maken van de risico’s van drugs. De resultaten die we hebben geboekt – in een tijdsbestek van nog geen vier weken – zijn geweldig:

- Gratis design logo, business cards, website, flyer, posters, banners, billboards en t-shirts, inclusief print kosten
- Alle locaties gratis
- Alle scholen zijn benaderd en hebben zich aangemeld voor de schoolcampagne
- Gratis sound equipment voor de roadshows, schoolcampagnes en Music Event
- De eerste artiesten hebben een gratis optreden toegezegd

Meer geld is nodig
Hiermee zijn de grootste kosten gedekt, maar voor de verzekering, een team voor de roadshows en schoolcampagnes, beveiliging en evenementenorganisators (aangezien we dit niet met z’n tweeën kunnen) is nog een fors bedrag nodig. Met een bedrag van - naar schatting - € 8.000 kunnen we het event werkelijk neerzetten.

Help!
Helaas beschikt Ready 4 Life niet over de financiële middelen om het project te ondersteunen. En de tijd dringt. Heb jij tips, ideeën, suggesties of contacten binnen bedrijven die Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel hebben staan en bereid kunnen zijn om Ground Zero mogelijk te maken? Mail ons via groundzero.info@gmail.com. Alvast super bedankt voor het meedenken. Als we het geld niet kunnen verzamelen, zijn we genoodzaakt om de campagne te beperken tot het Music Event en dat zou doodzonde zijn.

Liefs en een dikke kus,
Lea & Pam