I like it (hot)! (KIWI) - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu I like it (hot)! (KIWI) - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu

I like it (hot)! (KIWI)

Door: Pam Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg Pam

30 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Otaki

Lieve Nederlanders van me:D,

Ik ben klaar voor de volgende stap!
Ik ga vanaf maandag touren met de KIWIexperience-bus! Oooh, het is zo gaaf. www.kiwiexperience.com Je zou echt ff op de site moeten kijken, ik was meteen verkocht en had mijn keuze gemaakt. Ik ga de Funckie Chicken Tour doen, dus het noorder EN het zuider eiland! Je komt echt langs alle mooiste plaatsen in Nieuw-Zeeland, je kan stoppen waar je wilt, en zolang als je wilt! Dus mijn plan is gewoon om tijdens de tour in verschillende plaatsen te gaan werken. Ik ga eerst naar het noorder eiland, zodat ik rond juli in Queenstown ben. Dan is daar het ski'seisoen begonnen en het lijkt me geweldig om dan in een of andere bar te gaan werken. Nog twee daagjes en dan stap ik daadwerkelijk de bus in, spannend!! Heb echt ontzettend zin om nieuwe mensen te leren kennen! En dat moet op deze manier zeker goedkomen!
Verder ben ik gister mee gaan zwemmen met mijn oom en nichtje. 50 baantjes!! Ja, en dan niet in het babybadje hoor! Was helemaal trots op mezelf.
Ani, mijn nichtje, vertelde me alle woorden die ze in het nederlands kon. Haha, 'trut', 'stommerik', 'poep op je hoofd', haha. Zoo grappig, je zou echt het accent erbij moeten horen. Jammer dat dat niet kan via de mail. Daarna heb ik er nog een paak leuke woorden geleerd! 'Scheveningen' is een hele leuke;) We hadden echt de grootste lol om helemaal niets, dus de details zal ik jullie besparen.. daar kan ik jullie geen beeld bij laten vormen.

Zooo, inmiddels een flesje wijn verder..
Heb net verste kreeft gegeten! Heeerlijk, check the picture.

Maar ik ga nog ff een aantal foto's op de site neerplanten.. (dat duurt namelijk best wel ff..) Een aantal van een fotosessie met Ani en natuurlijk de kreeft!

Ik schrijf nog even iets voordat ik verterk!

Dikke kus!

  • 30 Maart 2007 - 08:56

    Clarinda:

    wat gaaf allemaal!! echt een super leuke foto's ook, vooral die met 'apenkop' ;) en natuurlijk de pinkkie boys haha maar meis ik wens je heel veel succes tijdens die trip!!
    dikke kus

  • 30 Maart 2007 - 10:09

    Sjoerd:

    Plaats ik toch maar een keer een bericht he ;). En als een vrouw van deze eeuw komt het wel goed met je toch ;).
    Heel veel plezier met de bus trip.
    ciao

  • 30 Maart 2007 - 11:22

    Patricia:

    Ik heb de funky chicken tour niet kunnen vinden op de site, maar het ziet er verder wel erg avontuurlijk uit.Heel veel plezier met je trip en niet te hard werken he! haha.

    Liefs

  • 30 Maart 2007 - 11:28

    Irene:

    Ah Pam, zie net dat ik je op msn heb gemist gisteravond :(

    Ik moet weer hard leren omdat ik volgende week tentamens heb :( Pff.. wil het liefst nu een ticket naar jou toe boeken! Het klinkt allemaal zo leuk daar!! En die bustrip lijkt me helemaal geweldig! Pas je wel een beetje op voor de mannen ;-)

    Lieverd, heel veel plezier!!

    Denk aan je!

    Liefs, Ireen

  • 30 Maart 2007 - 15:40

    Monique:

    Hey zusje,
    Toch de kiwi-experience? Ben benieuwd hoe je het gaat hebben! Sprak laatst iemand die alleen door Australie heeft gereisd en die zei dat ze zich geen moment alleen heeft gevoeld omdat ze zoveel mensen leerde kennen. Vond ik wel een geruststellend idee. :) Heel veel plezier! Ik ga zorgen dat ik mijn tentamen haal!
    Dikke kus, Monique

  • 30 Maart 2007 - 20:21

    Marc:

    veel succ8 met je tour en veel kusjes van marc!!

  • 30 Maart 2007 - 21:00

    Suus :

    Hallo lieve nicht
    Wat een ervaring doe je op aan het andere eind van de wereld. Mooi land he? Nicole blijft verrukt van Nieuw Zeeland ook al is het weer heel wat jaartjes geleden.
    Het lijkt me geweldig om met die bus te gaan trekken en werken met mensen van alle nationaliteiten.
    Lekker genieten Pammetje dikke kus Suus

  • 31 Maart 2007 - 03:42

    Sjoerd:

    vet man :D miss kom ik je wel tege over een maandje :)

    x Sjoerd

  • 31 Maart 2007 - 10:32

    Esther:

    Lief!!
    klinkt super zo'n kiwi-experience tour!
    ben benieuwd waar je allemaal terecht komt en gaat werken!
    wel fijn dat je dan zoveel mensen gaat leren kennen, ben je iig nooit alleen :)

    blijf je avondturen opschrijven meisje vind het heerlijk om te lezen!!

    kus, hvj

    Esther


  • 01 April 2007 - 07:39

    Liliane:

    Hah Pamdebam,

    Ik ben al aan het aftellen. Nog 11 uurtjes te gaan en dan ben je BACKPACKER!! Laat je nog een plaatje schieten, compleet met volledige bagage? Hééél veel plezier!
    Dikke dikke kus, mama

  • 05 April 2007 - 11:50

    Sharise:

    Jeetje Pam, je bent er nu dan echt!
    Hoe maakt u het? Aan de foto's te zien heb je het ontzettend naar je zin. Veel beter dan dat kille Nederland he!

    Ik hoop je snel op MSN te spreken ofzo en voor nu tot het volgende berichtje !

    Groetjes Sharise
    "These boots are made for walkin'"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 36799

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 30 December 2012

Holiday @ Thailand

07 Oktober 2011 - 01 Maart 2012

Writing my thesis under the South African sun!

17 Februari 2010 - 02 September 2010

Stage Port-Elizabeth

19 Maart 2007 - 21 Maart 2007

Backpacken @ Nieuw-Zeeland & Australië

04 September 2015 - 30 November -0001

Living my life @ Cape Town

Landen bezocht: