20 juni!!! - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu 20 juni!!! - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu

20 juni!!!

Door: Pam Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg Pam

29 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Otaki

Wraaaaaaaah!!!
Vertrek morgenochtend naar Australie voor 18 dagen en dan ben ik 20 juni weer terug in NEDERLAND!!!!!
Half 5 land ik!
ZET DE WIJN MAAR KOUD!!

(Nieuwe foto's bij de laatste twee berichten(A)!)

Hou van jullie!

  • 29 Mei 2007 - 08:37

    Arjun:

    hey pam
    heel veel plezier nog in australie en zie je snel weer in ned
    groeten arjun

  • 29 Mei 2007 - 08:41

    Estee:

    woeh cool cool!!!
    houd de 30 juni dan alvast maar vrij,
    dan moet je mijn verjaardag komen vieren :) hahaha, maar daar hoor je nog over!!

    eerst HEEEEEEL VEEEEL plezier maken in Australie, en zo veeeel mogelijk genieten van je laatste weken (H)

    KUS

  • 29 Mei 2007 - 08:44

    Clarinda:

    Waaah...stoer!! heeel veeel plezier nog in Australie, hopelijk zijn de mannen dan een stuk groter :P (heb echt gelachen om je uitspraak " sorry..je bent te klein") zie je snel weer in NL, aftellen!!
    Dikke kus

  • 29 Mei 2007 - 08:47

    Anne:

    Super meid!!
    Dan spreken we hee snel weer af!!!:)

    Geniet nog ff meid van al die lekkere mannen en kangaroes!;)

    Dikke kus

  • 29 Mei 2007 - 08:54

    Mariska:

    Jippie!!! (Wijn staat al koud!)
    En Pammetje komt volgend jaar ook lekker naar de NHTV......!!!

    Xxx!

  • 29 Mei 2007 - 10:51

    Irene:

    SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D:D:D:D

    Dan kunnen we nu echt de dagen gaan aftellen!!! Ik ga absoluut proberen er 20 juni om half 5 te staan!! :D Zin om je lekker te knuffelen!

    Geniet nog ff lekker schat!

    Kus!

  • 29 Mei 2007 - 11:12

    Tonk:

    Heerlijk die verhalen allemaal! Ben zelf 22 jaar geleden ook in Qeenstown geweest,was toen nog helemaal niks! Grappig is dat er toen nog helemaal geen terrasjes waren, eten en drinken buiten was not done!!In Chrischurch zijn we naar een BYO (bring your own) geweest. Was toen heel gewoon omdat de meeste eettenten geen vergunning hadden voor sterke drank.
    Geniet van de aussies,

    Dikke zoen Tonk

    ps ik geloof niet dat Lilianne het erg vindt dat je eerder naar huis komt!!!!!!!!

  • 29 Mei 2007 - 11:35

    Ilona :

    half vijf....dan sta ik er weer.
    Ik blijf naar schiphol gaan!!!!
    En dan mogen we aan de wijn....want de vijf zit in de klok.
    Kussie

  • 29 Mei 2007 - 14:59

    Denise:

    Zo he! dat is snel! Vanuit hier kan ik me het echt niet voorstellen dat je naar huis wilt, zeker als ik die foto's zie... Maar ja een lekker nederlands wijntje is ook erg lekker! Heel veel plezier in Australie, en ik spreek je snel!

    liefs denise

  • 04 Juni 2007 - 12:13

    Christel:

    Heey Pam!!!
    Ik wist helemaal niet dat jij naar nieuw zeeland ging dit jaar, ik dacht dat je ging studeren in Utrecht?!
    Ik ben jaloers op je.. echt super leuke verhalen en heel mooie foto's!!!

    Ik zie dat je 20 juni weer naar huis komt... Ik zou zeggen geniet nog daar, echt super leuk zeg!!!

    Liefs Christel
    (je economie buddy ;))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 36782

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 30 December 2012

Holiday @ Thailand

07 Oktober 2011 - 01 Maart 2012

Writing my thesis under the South African sun!

17 Februari 2010 - 02 September 2010

Stage Port-Elizabeth

19 Maart 2007 - 21 Maart 2007

Backpacken @ Nieuw-Zeeland & Australië

04 September 2015 - 30 November -0001

Living my life @ Cape Town

Landen bezocht: