Surprise! - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Otaki, Nieuw Zeeland van Pam Verwoolde - WaarBenJij.nu

Surprise!

Door: Pam Verwoolde

Blijf op de hoogte en volg Pam

06 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Otaki

Haaaaai!!

Ik heb al mijn plannen gewijzigd!!
Mijn planning was om nu een maand in Wellington te gaan werken, maar ik heb het zo naar mijn zin met die meiden uit Zwitserland en Ierland, dat ik besloten heb om eerst het zuider-eiland te gaan doen. En dus nog een paar weken met hun op te trekken. Heb er ontzettend veel zin in.

Het is nu zondag hier en ik vertrek morgenvroeg met de ferry richting Nelson, waar ik ze alweer zal gaan zien.

Maar ik zal weer even beginnen waar ik gebleven was. Van Rotorua zijn we vertrokken naar River Valley, the place to be for waterrafting. Maar ik had gewoon een keer heel verstandig besloten om het niet te doen!:O Dat zou weer 100zoveel dollar zijn.. en ik had natuurlijk al de black-water-rafting gedaan.. en de reacties waren niet ontzettend positief.. Lucky me! Iedereen die wel ging moesten al om 7.00 opstaan en wij konden lekker uitslapen, waar ik ook echt aan toe was op dat moment. Wat bleek nou, de waterrafting ging niet door, omdat het die dag te gevaarlijk was. Was ik even blij met mijn beslissing.

Het hotel in River Valley was eigenlijk niet echt een hotel te noemen. Ik vond het meer een jeugdherberg. In plaats van een kamer met 4 stapelbedjes, had je hier 8 mensen die naast elkaar konden slapen en nog eens een andere 8 erboven. Een gezellig rotzooitje dus.
Benenden zag het er ook erg gezellig uit. Het meeste van hout, lange tafels, banken, openhaard, open keuken, de bar.. gewoon echt een gezellig samenzijn.
En daar begonnen wij het spelletje pictionairie te spelen, altijd lachen.
We waren alleen iets te fanatiek en enthousiast met ons meidengegil om het zo snel mogelijk te raden. Wat ons niks interresseerde, maar Jochum (nederlandse jongen die als enigste meedeed) werd het iets te veel. Helemaal toen ik het woord: naked moest tekenen en iedereen dus alles wat daarmee te maken had schreeuwde.. en wij dus ook opeens alle aandacht hadden van heel de zaal.
De volgende regel werd dan ook: Je mag niet gillen, anders gaat er een punt af! Haha, echt gelachen.

Daarna hebben het spelletje van de beroemheden gedaan. Je krijgt een papiertje op je hoofd geplakt met een beroemdheid en dan moet je raden wie je bent.
Daar kwamen echt heerlijke uitspraken uit:
- She is like milkchocolate
- Yes, she is a he
- Black, white, no black, white...
(= Micheal Jacksonnnnn)
Lachennnnn!

De volgende dag ein-de-lijk richting wellington. Wat een TOP-avond!!!!!
Boten Anna, everytime we touch, grease-medley... Heeerlijk lekker meeblairen met de muziek dus:D! Het is dan wel geen nederlands, maar het was ge-wel-dig! Zooo gezellig, zo vertrouwd, net of we elkaar al jaren kennen. Raar is dat dan eigenlijk. En zo kwam dan ook het idee dat ik met hun mee zou gaan naar het zuidereiland. 'Aaah, je moet echt met ons mee naar Queenstown, gaan we stappen!!', 'Gaan je echt zoo missen!' En hoelanger ik erover nadacht, hoe meer ik dacht: 'Waarom ook eigenlijk niet!?'
Dus morgen vertrek ik alweer!!! :D:D Heb er zin innnn!
Hebben ook samen een 'ons' nummer gekozen: Life got in the way - Sister Hazel! I love it, super nummer! Downloadennnn (jullie!!!):P
En zoveeeeeel foto's!!! I love it!

September 2007: PAM GAAT HAAR 3E STUDIE BEGINNEN IN BREDA!!!!
Zo dat is eruit. Ja studeren in Breda, wie had dat nou ooit gedacht! (ikke niet) Ik, die perse in Utrecht moest en zal studeren maakte niet uit welke studie! Hoe ouder, hoe wijzer zullen we maar zeggen. Ik kies nu echt voor de studie! International Tourism Management and Consultancy, NHTV. Eigenlijk is dit de richting die ik echt wilde doen via de Hotelschool, maar dit is dus een hele studie apart! Everything happened for a reason, ik denk echt dat dit de studie voor mij is. Heb me al aangemeld bij de IBgroep. Op dit moment hebben 438 studenten zich ingeschreven en als er meer dan 470 mensen zijn komt er een loting. Maar daar ga ik dus niet vanuit, aangezien alle inschrijvingen binnen moeten zijn voor 15 mei.
Wraaaah, ik kom dus gewoon in Augustus thuis! Ook lekker als ik daaraan denk!

Heb besloten om de laatste maand naar Australie op 'vakantie' te gaan! The Goldcoast, geweldige naam he! Ga het ticket vanavond boeken. Ja, ik heb besloten om volop te genieten van de laatste 3 maanden. En dat gaat dan ook zeker gebeuren!

FOTO'SSSSSSS Ja, heb de tijd gehad om nu weer foto's op de site te zetten.. god wat duurt dat lang! Maar.. het moest vanmezelf, voor jullie!
Wil dan ook wel echt van jullie allemaal reacties horen!!! Ja, het worden er steeds minder:(:(:(! Anders hou ik op met verhalen schrijven hoor;)!
Ik weet het, ik kan niets terugsturen op de reacties, maar voor mij is het wel ontzettend leuk om ook wat van jullie te horen! Na een heel verhaal over mijn leven hier;)!

- Slap nederlands lullen: (In de bar)
'Ik heb zin om iets doms te doen! -
Gewoon hier op de grond gaan liggen en
slapen...' 'Ja, idd...' 'Weet je, dat
is nog niet eens zo'n heel dom idee!'
- Weer even een Nederlands liedje:
' Ik hoef je niet te zeggen dat ik
van je hou, als je in mijn ogen
kijkt, zegt dat genoeg! '
- Staan met z'n alle voor de deur,
omdat weer eens niemand de sleutel
heeft... Ik: Ooooh, god, I need to go
to the toilet!!!
(oeps, die is niet op onze kamer;))
- Are you ready boots, onze nieuwe
slogan, heel toepasselijk:P
- Ik ben in mijn volgende engelse boek
begonnen

Nou, dat was het dan alweer! (bassie&adriaan)
Ik wacht op jullie reacties!!!!
Hou van jullie, dikke kus!!

  • 06 Mei 2007 - 09:48

    Anne:

    Schatjee!
    Wateen verhaal weer!!...lekker hoor dat je weet watje wilt gaandoen!!;) Heel veel pleziernog met je tocht en het stappen!!!!:P
    Dikke kus

  • 06 Mei 2007 - 11:02

    Irene:

    Hey lieverd!!

    Nou ik ben net een paar uurtjes thuis, Rhodos was echt super! Heb daar ook m'n kodak momentjes gehad :P

    Stiekem ben ik echt blij dat je lekker weer die studie gaat volgen, want heb wel weer eens zin in zo'n ouderwets meezing avondje met jou!

    Echt super leuk dat we weer foto's kunnen zien! Het ziet er allemaal echt helemaal super uit.. Geniet er nog maar lekker van, over paar maandjes zit je weer in de schoolbanken ;-) (Geloof mij, dan wordt je weer jaloers als je je verhalen terugleest!)

    Lieverd, geniet nog lekker!

    Kusje!

  • 06 Mei 2007 - 14:16

    Esther:

    Super dat je je studie hebt gekozen, ben benieuwd hoe je het gaat vinden...
    Luke fotos! zien er allemaal erg aardig uit.. zal wel een dolle boel zijn daar!
    pff Australie suoer gaaf joh!! meteen twee continenten gehad!!

    Geniet!

    hvj! kus (K)

  • 06 Mei 2007 - 19:42

    Ella:

    Hoi Pam.
    Leuk dit alles van je kunnen lezen, en bij te houden waar je bent. Schitternd, wel erg leuk dat je een nieuwe studie op gaat pakken in september in Breda.
    Heel veel plezier en geniet ervan. Groetjes: Ella

  • 06 Mei 2007 - 19:57

    Monique:

    Hey zusje,
    Heb je vanmorgen aan de tel. gehad. Was leuk om je even te horen. :) Hoop dat je je reis weer goed overleefd hebt. Ben blij dat je na de zomervakantie weer gaat studeren.
    Kus, Monique

  • 07 Mei 2007 - 09:09

    Denise:

    Heey Pammie!

    Wat een heerlijke verhalen weer. En ik kon er twee in een keer lezen, want ik had het mailtje waarin stond dat jij een nieuw verhaal had gepost helemaal gemist!
    Het ziet er allemaal zo lekker uit, die foto's. Leuk dat je nu ook een groepje meiden heb waarmee je verder trekt. En een studie! Wauw he! Vond je 5 maanden heel ver van huis wel genoeg en dacht je laat ik het daarna maar dicht bij huis zoeken?;) Maar wel hardstikke leuk, en laten we duimen dat er geen loting komt.
    En de laatste maand naar Australie, lijkt me ook heel er mooi. En dat ga je in je eentje doen, of ook met die meiden?
    Vind het wel gezellig dat je toch na vijf maanden weer terug komt, eerlijk gezegd hoor(a)..

    Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal! En heel veel plezier!

    dikke zoen denies

  • 07 Mei 2007 - 09:23

    Marei:

    Lieffie,
    Zoals altijd: LEUK VERHAAL! :) Ik ben weer bezig met een volgende lange mail richting nieuw zeeland want ik heb weer veel te vertellen... ;) Ik ben blij dat je iets hebt kunnen vinden dat je echt leuk vind en waar je echt een goed gevoel bij hebt!! En Breda is ook gezellig hoor (en ook maar een uurtje van Nijmegen vandaan, net zoals Utrecht)
    Heerlijk joh, met gezellige meiden t zuider eiland onveilig maken! Maak er een dolle boel van!

    Liefs, dikke knuffel!

  • 07 Mei 2007 - 11:28

    Ilona :

    Mag ik even zeggen, dat die Tim er toch best lekker uitziet op de foto....is dat ook zo, of is deze foto gewoon van zn goede kant gemaakt????
    heerlijk om weer ff wat fot's te zien... loving it!!!!!
    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 36809

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 30 December 2012

Holiday @ Thailand

07 Oktober 2011 - 01 Maart 2012

Writing my thesis under the South African sun!

17 Februari 2010 - 02 September 2010

Stage Port-Elizabeth

19 Maart 2007 - 21 Maart 2007

Backpacken @ Nieuw-Zeeland & Australië

04 September 2015 - 30 November -0001

Living my life @ Cape Town

Landen bezocht: